Cégbemutatók


Babymoov

A céget 1997-ben alakította meg három friss marketing diplomával rendelkező fiatal ember Franciaországban. A célkitűzésük a következő volt : egy olyan termékcsalád piacra juttatása amiben ötvöződik a teljesítmény, a minőség és a dizájn. 2002 óta van kapcsolatuk más európai országokkal. A fejlődés folyamatos, mely az elégedett vásárlói réteg bővülésének, valamint az exportnak köszönhető. A cég megalakulása óta állandóan fejlődik, mely a következőknek köszönhető : - Babyirányzat klub megalakítása, mely kb.150 terhes anyukából és újdonsült anyukából áll. A szülők rendszeresen találkoznak a cég megyénkénti marketing vezetőivel, akik megmutatják az új termékeket az anyukáknak. Az ő feladatuk tesztelni, véleményt alkotni és öteleteket adni az új termékekkel kapcsolatosan. Ez az igazi folyamatosan működő "ötlet laboratórium". - Bolti tesztek : Üzletek, akik szintén tesztelik, véleményezik az új termékeket. A bolti eladók állnak legközelebb a vásárlókhoz, ezért ők azok akik meghallgatják a vevők igényeit, majd továbbítják a megszerzett információkat a cég munkatársai felé.